حرف های چت روم شهر بارون

حرف های چت روم شهر بارون

سر گرمی و تفریحی و خلاصه همه چیز میشه گفت
حرف های چت روم شهر بارون

حرف های چت روم شهر بارون

سر گرمی و تفریحی و خلاصه همه چیز میشه گفت

جملات باحال

نویسنده:Shark

 این قسمت را حتما بخونید!
ممنون!
1-اگرکسی مراخواست ،
بگوییدرفته باران راتماشاکند ،
اگربازاصرارکرد ،
بگوییدبرای دیدن طوفانهارفته است ،
واگربازهم سماجت کرد،
بگویید : "رفته است تادیگربازنگردد" .

2-هر کی اومد تو زندگیم..میبردمش تا آسمون
امروز میشد رفیق راه..فردا واسم بلای جون
نمیشه قلب عاشقو..بدست هر کسی سپرد
نمیدونم بد میاورد..یا چوب سادگیشو خورد
هر چی که به سرم اومد..تقصیر هیچکسی نبود
هر چی که بود پای خودم..تو قصه هام کسی نبود
هیچکسی عاشقم نشد..هیشکی سراغم نیومد

جواب کار خودمه..هر چی بلا سرم اومد
تقصر هیچ کسی نبود..هر چی که بود به پای من
فقط تو بعد از این نیا..میون لحظه های من
رفاقتت مال خودت..منت نزار روی سرم
این قصه ها تموم شده..دیگه نیا دورو برم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

3-چقدسخته کسی روکه دوستش داری 


وخیلی برات مهمه بهت بگه : 


منم دوستت دارم ولی بهم دل نبند ! 


4-به کوچه ای رسیدم 


که پیرمردی از آن خارج می شد؛


 به من گفت: نرو که بن بسته!  


گوش نکردم، رفتم. 


وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم؛ 


5-

کنارت هستند : تاکی؟!


تاوقتی که به تواحتیاج دارند . . . 


 ازپیشت می روندیک روز ؛ کدام روز؟!


وقتی کسی جایت آمد...


دوستت دارند ؛ تاچه موقع؟! 


تاموقعی که کسی دیگررابرای دوست داشتن پیداکند...


میگویند : عاشقت هستند برای همیشه نه ... 


فقط تاوقتی که نوبت بازی توتمام بشود !


 واین است بازی باهم بودن ...!!!

پی


6-برای عشق تمناکن ولی خارنشو ، 


برای عشق قبول کن ولی غروررت راازدس نده ،


برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو ،


برای عشق مثل شمع بسوزولی نگذارپروانه ببینه ،


برای عشق پیمان ببندولی پیمان نشکن ،


برای عشق جون خودتوبده ولی جون کسی رونگیر ،


برای عشق وصال کن فرارنکن ،


برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن ،


برای عشق بمیرولی کسی رونکش ،


برای عشق خودت باش ولی خوب باش !


ر شده بودم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.